Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE

Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE
link : Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE

Baca juga


Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE

KUALA LUMPUR: Menteri Kewangan Lim Guan Eng mendedahkan Kabinet sudah memilih pemangku menteri pendidikan.

Pada sidang media majlis bersama Lembaga Hasil Dalam Negeri hari ini, Lim berkata Kabinet sudah bersetuju siapa yang akan mengisi kekosongan yang ditinggalkan Maszlee Malik, yang meletak jawatan minggu lepas.

“Kita sudah ada keputusan tapi perdana menteri akan umumkan,” kata Lim.

Maszliee yang dipilih Mahathir kira-kira 20 bulan lepas diminta meletakkan jawatan pada Khamis lepas.

Perkembangan ini menyusuli beberapa kontroversi antaranya pengenalan Jawi di sekolah-sekolah vernakular, kuota matrikulasi pra-universiti, dan soalan kertas peperiksaan sebuah universiti di Perlis.


Demikianlah Artikel Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE

Sekianlah artikel Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kabinet sudah ada pemangku menteri pendidikan - LGE dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/01/kabinet-sudah-ada-pemangku-menteri.html

Subscribe to receive free email updates: