Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir

Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir
link : Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir

Baca juga


Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir

KUALA LUMPUR - Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad memberi respon ringkas berhubung cadangan untuk memasukkan influenza A ke dalam senarai jenis penyakit berjangkit dan diberikan kemudahan cuti kuarantin.

"Saya perlu fikir dulu," katanya pada sidang media selepas melancarkan Forum Integriti Bank Rakyat 2020 di sini hari ini.

Sebelum ini cadangan itu dikemukakan oleh Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan Semenanjung Malaysia (NUTP) melalui Setiausaha Agungnya, Harry Tan Huat Hock dalam satu kenyataan.

Ia berdasarkan situasi terkini penularan influenza A dalam negara yang dilihat membimbangkan justeru cuti kuarantin perlu diberikan khususnya kepada guru dan pelajar yang dijangkiti virus terbabit.

Cadangan itu dikemukakan merujuk kepada Surat Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 11 Tahun 2016 mengenai kemudahan cuti kuarantin, enam penyakit berjangkit sedia ada ialah penyakit tangan, kaki dan mulut (HFMD); demam denggi dan demam denggi berdarah; campak; cacar air; difteria dan malaria



Demikianlah Artikel Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir

Sekianlah artikel Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cuti Kuarantin Influenza A, “Saya kena fikir dulu” - Dr Mahathir dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2020/01/cuti-kuarantin-influenza-saya-kena.html

Subscribe to receive free email updates: