20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO

20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO
link : 20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO

Baca juga


20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO

PAS PERLU FIKIR SEMULS KERJASAMA DENGAN UMNO, PAS TAK PERLU DUKONG BIAWAK HIDUP

BERAPA ORANG M.P PKR YANG BERSAMA AZMIN YANG MUNGKIN MENYERTAI BERSATU ?

 

Kesemua MP daripada UMNO yang jumpa Azmin Ali perlu tinggalkan UMNO kerana mereka membelakangi pimpinan UMNO ?

 Semalam, Mahathir mendakwa Azmin memberitahunya bahawa anggota Parlimen BN yang datang bertemu pemimpin PKR itu sudah hilang parti dan mempertimbangkan kemungkinan menyertai parti lain.


Semalam, Mahathir mendakwa Azmin memberitahunya bahawa anggota Parlimen BN yang datang bertemu pemimpin PKR itu sudah hilang parti dan mempertimbangkan kemungkinan menyertai parti lain.




"Saya tanya Datuk Seri Azmin apa dia bincang, dia kata orang Umno ini, mereka sudah 'hilang parti', tidak tahu hendak buat apa," 

"Mereka tanya sama ada nak masuk parti lain atau tidak. Ada yang membuat kenyataan mereka sokong kepimpinan Dr Mahathir," kata pengerusi Bersatu itu.

Sebelum ini Hishammuddin didakwa mengetuai pertemuan lebih 20 anggota parlimen BN di kediaman Azmin Ali di Putrajaya pada 17 Nov lalu dalam usaha menghalang Presiden PKR, Anwar Ibrahim dilantik sebagai perdana menteri.



Demikianlah Artikel 20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO

Sekianlah artikel 20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 20 MP UMNO PERLU TINGGALKAN UMNO dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/11/20-mp-umno-perlu-tinggalkan-umno.html

Subscribe to receive free email updates: