IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam

IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam
link : IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam

Baca juga


IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam

IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam: Polis telah membuat laporan polis terhadap Ahli Majlis Tertinggi Umno Lokman Noor Adam kerana mengelar Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador sebagai menipu.Perkara itu disahkannya ketika sidang media di Melaka pada Rabu.Dalam pada itu, Lokman mengesahkan dipanggil ke Bukit Aman pada esok berhubung kenyataan yang dibuatnya.


Demikianlah Artikel IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam

Sekianlah artikel IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel IGP buat laporan polis terhadap Lokman Adam dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/07/igp-buat-laporan-polis-terhadap-lokman.html

Subscribe to receive free email updates: