Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh!

Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh! - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh!
link : Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh!

Baca juga


Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh!




Apabila Perdana Menteri ke Turkey untuk lawatan kerja, Perdana Menteri PD (Post Dated) sibuk mengadakan simposium dan memberi beri ucapan di dalam Dewan Parlimen (walaupun dewan lama). 

Seperti biasa Perdana Menteri PD ini mengulang ratib maklum dasar-dasar beliau kalau Anwar Ibrahim ditakdirkan menjadi Perdana Menteri. Anwar ibrahim berada di dalam Kerajaan namun beliau menegur dasar Kerajaan kini. Agak menghairankan apabila isterinya sendiri orang nombor dua negara. Mereka tidak berkomunikasi di rumah ka? 

Kedua, penganjur sudah tidak ada dewan / tempat lain hendak diadakan program ini? Apa agenda Anwar Ibrahim menggunakan Dewan Parlimen (walau Dewan lama)? 

Bila Rakyat kritik Anwar Ibrahim tidak sabar hendak menjadi Perdana Menteri marah pula. Apakata selepas ini apabila Perdana Menteri ke luar negara lagi, buat simposium, berucap di PMO Putrajaya pula?


Demikianlah Artikel Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh!

Sekianlah artikel Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bila Perdana Menteri Ke Turkey, Bakal Perdana Menteri (Menunggu) Naik Syeikh! dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/07/bila-perdana-menteri-ke-turkey-bakal.html

Subscribe to receive free email updates: