MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG

MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG
link : MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG

Baca juga


MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG



polis




Timbalan Ketua Polis negeri, Datuk Mohd. Yusri Hassan Basri hari ini mengambil alih tugas sebagai pemangku Ketua Polis Pahang menggantikan Datuk Seri Mohd. Zakaria Ahmad.

Majlis serah terima tugas itu disaksikan oleh Pengarah Pengurusan Bukit Aman, Datuk Abd. Rahim Jaafar di Ibu Pejabat Polis Kontinjen di sini.

Mohd. Zakaria dalam ucapannya meletakkan keyakinan dan sepenuh kepercayaan kepada pegawai dan anggota di negeri ini memikul tugas serta amanah yang dipertanggungjawabkan dengan baik.

Menurutnya, polis berada di landasan kepemimpinan yang betul dalam menjaga integriti sebagai pegawai dan anggota kerana Polis Diraja Malaysia sentiasa mendapat perhatian pelbagai pihak.

“Terima kasih kepada PDRM kerana memberi ruang dan peluang kepada saya untuk berkhidmat di negeri ini yang sememangnya mempunyai cabaran dan pengalaman berbeza kepada saya.

“Sepanjang lapan bulan menjawat jawatan Ketua Polis, tidak banyak isu dan karenah yang dihadapi ,tambahan pula kadar jenayah di sini masih tenang dan terkawal,” katanya pada majlis serah terima tugas berkenaan.

Beliau yang dilantik sebagai Pengarah Jabatan Komersial Bukit Aman turut mengingatkan setiap pegawai dan anggota menjaga semangat setia kawan yang menjadi asas kepada perkhidmatan polis.




Demikianlah Artikel MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG

Sekianlah artikel MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MOHD. YUSRI PANGKU TUGAS KETUA POLIS PAHANG dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/mohd-yusri-pangku-tugas-ketua-polis.html

Subscribe to receive free email updates: