[KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG

[KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG
link : [KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG

Baca juga


[KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG







Sebanyak 650 pek makanan bersahur diagihkan awal pagi tadi dalam "Program Singgah Sahur" Pejabat YAB Menteri Besar Pahang dengan kerjasama JKM dan NGO-NGO Negeri Pahang.

Sebanyak 6000 pek makanan telah diagihkan sepanjang 3 Hari program berjalan. Penutup Program akan berakhir pada 3hb nanti yang akan diagihkan di sekitar Terminal Sentral Kuantan.

Program Singgah Sahur ini tertumpu pada petugas-petugas agensi Kerajaan, Flat Perkampungan Pak Mahad dan gelandangan sekitar Bandar Kuantan.




Turut bersama Pegawai Khas YAB Menteri Besar Pahang, Kamarul Ariffin Ahmad dan Pengarah Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Pahang, Zulkhairi Zainol Abidin.



Demikianlah Artikel [KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG

Sekianlah artikel [KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KUANTAN] "PROGRAM SINGGAH SAHUR" PEJABAT YAB MB PAHANG dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/kuantan-program-singgah-sahur-pejabat.html

Subscribe to receive free email updates: