GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF

GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF
link : GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF

Baca juga


GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF







Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) Pahang meneruskan tradisi meraikan asnaf menerusi Program Ziarah Kasih Ramadan, tahun ini.

Pengerusi GPMS Pahang, Muhammad Fikri Anuar berkata, tahun ini GPMS menyediakan bantuan sebanyak 10 keluarga.

Menurutnya, ia merangkumi tiga Parlimen iaitu Kuantan, Indera Mahkota dan Paya Besar.

"Menerusi sumbangan ini, pihak kami berharap agar sedikit sebanyak dapat mengukir senyuman di wajah mereka untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba.

"Antara keluarga yang menerima sumbangan tersebut terdiri dari mereka yang tidak berkemampuan dari segi kewangan, warga tua yang tinggal sebatang kara dan ahli keluarga yang punya masalah kesihatan kronik," katanya.

Sumbangan yang diberikan juga turut disumbangkan oleh Kerajaan Pahang dan Yayasan Pahang berbentuk barang keperluan dapur seperti beras, gula, kuih raya dan barang keperluan menyambut Aidilfitri.




Demikianlah Artikel GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF

Sekianlah artikel GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel GPMS PAHANG SANTUNI ASNAF dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/gpms-pahang-santuni-asnaf.html

Subscribe to receive free email updates: