Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula

Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula
link : Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula

Baca juga


Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula


Katanya, malam ini ada Sembahyang Hajat di kediaman Menteri Besar Selangor oleh pimpinan dan penganut PKR. Ironinya sebelum hajat diminta, kMalaysiakini menjadi media terawal mendedahkan mengenai kewujudan video peribadi kedua (Part 2) mirip pemimpin Pakatan Harapan. Baca di sini.

Dalam pendedahan tersebut, terdapat "screenshot" aplikasi Whatsapp dengan nombor telefon +6011-6135 7966 dan menggunakan nama samaran "Najib Razak". 

Persoalannya sekarang, siapa sebenarnya pemilik nombor tersebut yang cuba mempergunakan nama Najib Razak dan bagaimanakah MalaysiaKini boleh mengetahui lebih awal daripada media lain mengenai kewujudan video susulan?

Nampaknya, permainan politik ini semakin menarik. Katanya pendedahan Part 2 malam ni adalah dari 4 bahagian kesemuanya. Sama-sama kita jadi penonton.


Demikianlah Artikel Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula

Sekianlah artikel Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Belum Sempat Sembahyang Hajat, Bahagian Kedua Video Keluar Pula dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/belum-sempat-sembahyang-hajat-bahagian.html

Subscribe to receive free email updates: