Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7

Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7 - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7
link : Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7

Baca juga


Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7

Hari ini, sekali lagi ketika diajukan soalan kepada penularan sebuah video dan gambar yang mirip seorang Menteri, Tun Dr Mahathir menjawab beliau tidak tahu apa-apa berkenaan video tersebut. Ini berikutan tular sebuah video dan gambar kelihatan dua orang lelaki berada di atas katil dan salah seorang darinya kelihatan mirip seorang Menteri.

Perdana Menteri perlu memecat semua pegawai beliau. Maklumat tidak kemaskini dan up-to-date. Satu Malaysia sudah tahu pasal video berkenaan, Perdana Menteri masih tidak tahu. Tambahan lagi, kejadian Perdana Menteri tidak tahu bukan sekali dua. Malah carian mudah di internet mendapati 6 kejadian Perdana Menteri tidak tahu.

Kesimpulannya, baik lantik CTS saja jadi Pegawai Khas Perdana Menteri.









Demikianlah Artikel Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7

Sekianlah artikel Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banyak Perkara Yang Tun Dr Mahathir Tidak Tahu Semenjak Jadi Perdana Menteri Ke 7 dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/banyak-perkara-yang-tun-dr-mahathir.html

Subscribe to receive free email updates: