Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali

Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali
link : Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali

Baca juga


Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali


Macai-macai PH mewajarkan perlantikan Latheefa Koya dengan cuba membandingkan Peguam Negara (AG), TS Apandi Ali. TS Apandi Ali dikatakan adalah ahli UMNO. Ini alasan-alasan kenapa macai amat bodoh membandingkan kedua-dua mereka ini.

Pertama, TS Apandi Ali dilantik sebagai AG selepas 24 tahun meninggalkan UMNO. Sementara Latheefa Koya dilantik sebagai KP SPRM selepas 24 JAM meninggalkan PKR. Itupun Setiauasaha PKR menafikan menerima surat berkenaan.

Kedua, TS Apandi Ali merupakan ahli UMNO dari 1982-1991. Beliau dilantik ke jawatan AG pada 27 Julai 2015. 

Ketiga, perlantikkan politik ini tiada dalam manifesto BN seperti mana terkandung dalam manifesto PH. Satu pengkhianatan terhadap rakyat oleh PH.

Kesimpulannya, macai memang bodoh!


Demikianlah Artikel Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali

Sekianlah artikel Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Apabila Macai Bandingkan Perlantikan Lathefaa Koya Dan TS Apandi Ali dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2019/06/apabila-macai-bandingkan-perlantikan.html

Subscribe to receive free email updates: