TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ?

TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ?
link : TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ?

Baca juga


TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ?

BUKAN MAHADHIR YANG MEMENJARAKAN ANUAR TAPI MAHKAMAH, INILAH KEHEBATAN MAHADHIR DI LUAR NEGARA, TUNGGU DIA BALIK NANTI TANYA BALIK !!!
 
-Pak Karamu-

‘Saya tak pernah minta maaf pada Anwar’

AddThis Sharing Buttons

Tun Dr Mahathir Mohamad
Tun Dr Mahathir Mohamad
(Ubah saiz teks) 
 
LONDON - BRITAIN. Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak pernah meminta maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana memecatnya pada 1998.

“Saya tidak mengatakan perkara itu kepadanya, tetapi orang lain yang kata kerana mereka mahu saya memohon maaf. Tetapi saya tidak pernah membuat permohonan maaf secara formal kepadanya,” katanya dalam temubual dalam program HardTalk oleh BBC.

Beliau menjawab soalan hos program, Zeinab Badawi yang membaca petikan temu bual BBC dengan Anwar pada Jun lalu.

Dalam temubual itu, Anwar berkata, Mahathir telah membuktikan kehebatannya, menerima batasan masa lalu, meminta maaf dan mengorbankan masa dan tenaganya untuk meningkatkan maruah rakyat dan negara.

Mengulas lanjut, Dr Mahathir berkata kenyataan Anwar itu adalah pandangan peribadinya.

Dalam pada itu, beliau berkata,mereka telah melupakan masa lalu apabila setuju bekerjasama menumbangkan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Ketika ditanya sama ada beliau menyesal kerana memenjarakan Anwar, Dr Mahathir berkata, beliau tidak bersalah kerana keputusan dibuat oleh mahkamah.


Demikianlah Artikel TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ?

Sekianlah artikel TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TIADA SEBAB MAHADHIR MOHON MA'AF PADA ANUAR ? dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/10/tiada-sebab-mahadhir-mohon-maaf-pada.html

Subscribe to receive free email updates: