MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN

MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN
link : MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN

Baca juga


MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN

Calon Bebas tuntut Anwar jawab lima soalan

AddThis Sharing Buttons

Stevie Chen Keng Leong
Stevie Chen Keng Leong
(Ubah saiz teks) 
 
PORT DICKSON - Calon Bebas bagi PRK Port Dickson, Stevie Chen Keng Leong mengirimkan lima soalan kepada Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan menuntut beliau menjawabnya.

Menurutnya, antara soalan yang perlu dijawab adalah adakah Anwar menerima bahawa wakil rakyat meletak jawatan tanpa alasan munasabah.

“Atau adakah ia hanya boleh diterima jika yang ingin mengambil alih adalah beliau. Soalan kedua, adakah dia (Anwar) mempertimbangkan alternatif lain untuk Langkah PD (Port Dickson).

“Ketiga, mengapa beliau perlu memasuki parlimen sekarang melalui PRK yang dipaksa ini?” katanya kepada pemberita dalam sidang media khas, di sini, malam tadi.

Stevie Chen turut mempersoalkan mengapa bekas Timbalan Perdana Menteri itu tidak memilih kerusi Parlimen Permatang Pauh atau kerusi Parlimen Pandan yang dipegang isterinya, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail.

Jelasnya, jika Wan Azizah sanggup mengosongkan kerusi Presiden PKR demi suaminya, mengapa beliau tidak berbuat demikian kepada kerusi Parlimen Pandan.

“Adakah terdapat keperluan untuk mempunyai bapa, isteri dan anak perempuan sebagai anggota parlimen dalam masa sama.

“Soalan kelima, jika Anwar menang di Port Dickson, adakah beliau akan terus bertanding di sini dalam PRU akan datang.

“Atau adakah dia menggunakan Port Dickson hanya untuk Langkah PD dan meninggalkan mereka selepas mendapat apa dimahukan,” soalnya.

Ketika ditanya apakah tindakan bakal diambil sekiranya Anwar enggan menjawab persoalannya, Stevie Chen menegaskan beliau akan berjumpa dengan Presiden PKR itu.

Malah, beliau menyatakan kesediaan untuk berdebat dengan bekas Ahli Parlimen Permatang Pauh itu.

“Kalau dia tak mahu jawab, saya cuba jumpa dia. Saya juga sedia untuk berdebat dengan beliau,” tegasnya.


Demikianlah Artikel MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN

Sekianlah artikel MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MEMBAZIR ITU KERJA SYAITAN dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/10/membazir-itu-kerja-syaitan.html

Subscribe to receive free email updates: