Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu'

Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu' - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu'
link : Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu'

Baca juga


Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu'


Di sebelah pagi, Menteri Pendidikan telah mengsyorkan pelajar-pelajar di SJK Cina menonton filem-filem P Ramlee dan rancangan animasi Upin & Ipin untuk meningkatkan penguasaan Bahasa Kebangsaan. 

Di sebelah petang pula Lim Lip Eng atau lebih dikenali sebagai Ipin kerana kepala botaknya, memberi saranan agar Ahli Parlimen (MP) yang tidak mendapat kredit Bahasa Malaysia perlu menghadiri kelas Bahasa.


CTS merasakan kita tidak perlu ter'bulu-bulu' Apa kata kita mulakan dahulu cadangan Menteri Menteri Pendidikan. Ekperimentasi ini perlu dilakukan ke atas MP-MP yang tidak mendapat kredit Bahasa Malaysia termasuk Peguam Negara, Tommy Thomas yang juga tidak fasih berbahasa Kebangsaan. 

Apa kata kita bawa mereka ke Pejabat Menteri Belia Dan Sukaneka, Syed Saddiq. Sambil main 'e-game', kita tonton juga rancangan Upin & Ipin untuk mengukuhkan Bahasa Kebangsaan para Yang Berhormat ini. Apapun, jangan ter'bulu-bulu'.


Demikianlah Artikel Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu'

Sekianlah artikel Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kursus Bahasa Untuk MP Yang Tidak Dapat Kredit BM? Jangan Ter'bulu-Bulu' dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/10/kursus-bahasa-untuk-mp-yang-tidak-dapat.html

Subscribe to receive free email updates: