Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri?

Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri?
link : Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri?

Baca juga


Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri?


Pengerusi MARA yang baru dikatakan adalah anak saudara Tun Siti Hasmah Mohamad Ali. Apa yang prlik? Biasa lah tu. Takkan beliau hendak lantik anak saudara orang?

Dr Hasnita adalah anak kepada Tun Hashim Mohamad Ali, abang kepada Tun Siti Hasmah yang juga merupakan mantan Gebenor Bank Negara Malaysia (BNM) yang kedua.

Tiada istilah kronisme dan nepotism di sini memandangkan perlantikan Dr Hasnita dibuat oleh Pejabat Perdana Menteri dan Perdana Memteri pastinya tidak tahu menahu mengenai perlantikan ini.


Demikianlah Artikel Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri?

Sekianlah artikel Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pengerusi MARA Yang Baru Merupakan Anak Saudara Perdana Menteri? dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/09/pengerusi-mara-yang-baru-merupakan-anak.html

Subscribe to receive free email updates: