London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan?

London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan?
link : London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan?

Baca juga


London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan?

7 hari lepas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohammad berada di London, United Kingdom.


3 hari kepas pula Perdana Memteri berada di New York, Amerika Syarikat bersama isteri, anak, menantu dan cucu kerana acara rasmi termasuk Persidangan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB).


Hari ini pula, Perdana Menteri kembali ke London, United Kingdom untuk acara rasmi atau tidak rasmi yang lain pula.


London ke New York ke London, macam iklan rokok zaman dahulu pula. Pihak Jabatan Perdana Menteri tidak boleh mengaturkah perjalanan Perdana Menteri agar urusan di New York diselesaikan terlebih dahulu sebelum ke London?

.pDuit minyak jet Kerajaan ini bukan guna duit Rakyat kah? Bukankah negara sedang mengalami masalah ekonomi, kata Perdana Menteri. Kenapa nak joli?


Demikianlah Artikel London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan?

Sekianlah artikel London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel London Ke New York Ke London Balik, Sibuk Benar Perdana Menteri Kan? dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/09/london-ke-new-york-ke-london-balik.html

Subscribe to receive free email updates: