ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati

ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati
link : ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati

Baca juga


ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati



Tular di media-media sosial hari ini ADUN Telok Mas, Melaka merangkap EXCO Pendidikan Sains & Teknologi,  Noor Affendi Ahmad, di dalam video di bawah mengajarkan anak-anak pelajar supaya tidak berakhlak terhadap ibu bapa. Memalukan orang Melaka sahaja.

Video berdurasi 1 minit berkenaan memaparkan ADUN berkenaan sedang memberikan ceramah motivasi dan dipetik berkata,
Marah Cikgu, Marah Mak cakap Mak bodoh dalam hati tak berdosa tau! 
Kita minta pihak yang berkenaan tolong tegur YB berkenaan agar jangan mengajar anak-anak murid untuk berkata 'bodoh' kepada orang tua dan cikgu-cikgu mereka meskipun dalam hati. Adalah dikhuatiri akan hilang rasa hormat mereka pada yang melahirkan, membesarkan dan mendidik mereka.


Demikianlah Artikel ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati

Sekianlah artikel ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ADUN Melaka Bagi Ceramah Motivasi Ajar Pelajar Maki Ibu Bapa Dalam Hati dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/09/adun-melaka-bagi-ceramah-motivasi-ajar.html

Subscribe to receive free email updates: