Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga?

Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga?
link : Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga?

Baca juga


Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga?


Terima kasih kepada Malaysiakini kerana menyiarkan berita di atas semalam. Berita ini telah memberi satu mesej kepada masyarakat bahawa anak Perdana Menteri hari ini menjalankan perniagaan sendiri dengan menjual sejenis makanan yang seumpama beras bagi tujuan kesihatan manusia. Malaysiakini melaporkan,
Melalui gambar itu anak Najib terbabit mempromosikan produk quinoa yang dipasarkan di bawah jenama Quib. Sekeping imej Norasham yang dimuat naik pada 2014 menunjukkan dia bergambar di depan stok quinoa, diiringi dengan kapsyen: "Amat gembira quinoa jenama kami akhirnya berada di rak (dapat dijual). Dapatkan quinoa terbaik sekarang di Grocer Village yang berdekatan." Ia kemudian mengundang spekulasi bahawa Norashman terlibat dalam perniagaan quinoa.
Ini membuktikan bahawa;

Anak Perdana Menteri hari ini tidak terlibat dalam bisnes dengan kerajaan. 

Anak Perdana Menteri hari ini tiada perniagaan perkapalan. 

Anak Perdana Menteri hari ini tidak mendapat kontrak dari Petronas. 

Anak Perdana Menteri hari ini tidak mendapat kontrak dari Telekom Malaysia untuk bekalan 'fibre optic'.

Anak PM hari ini tidak menggunakan kuasa bapanya untuk mendapat sebarang projek atau kontrak dari Syarikat Milik Kerajaan (GLC).

Kesimpulannya, secara tidak langsung ianya membawa maksud yang Perdana Menteri hari ini tidak menggunakan kuasanya untuk kepentingan perniagaan ahli keluarganya. Anak sendiri hendak berniaga kena usaha sebagaimana orang lain hendak berniaga.


Demikianlah Artikel Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga?

Sekianlah artikel Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Salah Ka Anak Perdana Menteri Hari Ini, DS @NajibRazak Berniaga? dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/02/salah-ka-anak-perdana-menteri-hari-ini.html

Subscribe to receive free email updates: