PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2

PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2 - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2
link : PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2

Baca juga


PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2



Pesawat ringan terhempas di Felda Keratong 2


Sebuah pesawat ringan yang menjalankan operasi meracun ulat bungkus di Felda Keratong 2, di sini, terhempas sekitar jam 3.20 petang semalam.

Dalam kejadian itu, juruterbangnya, Barry Allen Foster, 66, yang merupakan warga Australia bagaimanapun selamat.





Ketua Polis Daerah Rompin, Deputi Superitendan Azli Mohd Noor ketika dihubungi mengesahkan kejadian.

"Mangsa bagaimanapun tidak mengalami kecederaan, namun dibawa ke Pusat Kesihatan Tun Razak untuk pemeriksaan kesihatan," katanya di sini, semalam.

Menurut Azli, pesawat itu milik Syarikat Woorayi Air Services.

Sementara itu, Timbalan Pengarah Bomba Pahang, Mohd Sani Harul berkata, pasukan penyelamat dengan kekuatan seorang pegawai dan tujuh anggota bersama dua jentera segera ke lokasi selepas menerima panggilan aduan pada jam 3.18 petang.

Menurutnya, jarak dari Balai Bomba dan Penyelamat Muadzam Shah untuk ke lokasi sekitar 48 kilometer dan telah tiba di sana sekitar jam 4.05 petang.

"Ketika tiba di lokasi, pasukan bomba terlibat mengesahkan sebuah pesawat ringan telah terhempas, manakala juruterbangnya selamat.

"Lokasi ia ditemui berhampiran Ladang Tabung Haji, Kota Bahagia," katanya.




Demikianlah Artikel PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2

Sekianlah artikel PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PESAWAT RINGAN TERHEMPAS DI FELDA KERATONG 2 dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/02/pesawat-ringan-terhempas-di-felda.html

Subscribe to receive free email updates: