[PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000

[PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000 - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000
link : [PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000

Baca juga


[PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000



 Warga emas menang RM50,000 mahu tunaikan zakat dulu



"Perkara pertama saya nak buat dengan hadiah wang kemenangan ini untuk bayar zakat." Itu hasrat seorang warga emas, Mat Rani Jantan, 70, yang membawa pulang hadiah wang tunai RM50,000 selepas muncul juara dalam pertandingan memancing di Taman Tasik Sultan Abu Bakar, di sini, semalam.

Mat Rani dari Bandar Pusat Jengka itu antara 1,200 peserta yang mengambil bahagian dalam pertandingan anjuran Azmi Joran Bagus dengan kerjasama Majlis Daerah Pekan (MDP).

Dia yang datang bersama isterinya, Fatimah Ali, 67, yang juga salah seorang peserta berjaya menaikkan ikan keli seberat 6.8 kilogram hanya selepas 18 minit pertandingan dimulakan pada jam 8.30 pagi.



Mat Rani bersama isterinya selepas membawa pulang hadiah wang tunai RM50,000.



Ketika ditemui Sinar Harian, Mat Rani mengakui pengalaman yang ada digunakan sebaik mungkin selain menyifatkan ia satu rezeki buat dia dan isterinya yang datang ke Pekan sejak Khamis lalu sempena pertandingan tersebut.

Saya anggap ini satu rezeki buat saya dan isteri dan buat masa ini tiada sebarang perancangan khusus.

“Cuma benda pertama saya nak buat nak bayar zakat,” katanya yang turut berhasrat mengadakan kenduri kesyukuran.




Demikianlah Artikel [PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000

Sekianlah artikel [PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [PEKAN] KELI BAWA TUAH. WARGA EMAS DAPAT RM50,000 dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/02/pekan-keli-bawa-tuah-warga-emas-dapat.html

Subscribe to receive free email updates: