MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ?

MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ? - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ?
link : MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ?

Baca juga


MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ?

BERDASARKAN PERANGAI MAHADHIR, DIA JUGA TIDAK MUSTAHIL AKAN KELUAR BERSATU.

-Pak Karamu-

 

Lagi ahli Bersatu keluar parti

AddThis Sharing Buttons
logo Bersatu
(Ubah saiz teks)

SELAMA - Seramai 50 orang ahli Bersatu Bahagian Larut meninggalkan parti itu dan menyertai Umno.

Kesemua mereka menyerahkan borang keahlian  kepada Ketua Umno Bahagian Larut, Datuk Faizul Arby Mohd Shohor dengan disaksikan Ahli Parlimen Larut, Datuk Seri Hamzah Zainudin.

Bekas Penaja dan Setiausaha Bersatu Larut, Shafie Mohd Khairy berkata, tindakan itu diambil kerana tidak lagi yakin perjuangan parti tersebut dalam memperjuangkan hak-hak rakyat khususnya kaum Melayu.

Menurutnya, ini kerana parti tersebut hanya memperjuangkan kepentingan individu tertentu di dalam parti.

“Kami juga tidak lagi mempercayai kepimpinan Bersatu Perak kerana wujudnya pengaruh DAP.

“Kami tidak mahu bersama parti yang menyokong DAP kerana jika pakatan memerintah negeri ini, kita bimbang menteri besar akan menjadi boneka," katanya dalam sidang media  khas di Selama Inn, di sini, hari ini.


Demikianlah Artikel MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ?

Sekianlah artikel MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ? dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/02/mahadhir-juga-akan-keluar-bersatu.html

Subscribe to receive free email updates: