Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat

Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat
link : Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat

Baca juga


Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat


Beberapa hari yang lepas rakyat Malaysia menerima berita gembira atas kelahiran anak pertama Nora Danish bersama suami Nedim Nazri.

Pada awal pagi ini, tiba giliran Lan Solo bersama isterinya Sheila mengumumkan berita kelahiran anak ke empat mereka yang lahir pada 4.10 a.m.

Sebelum ini, Lan berkata isterinya dijangka akan melahirkan bayi itu pada bulan Mac namun kelahiran itu berlaku lebih awal dua minggu dan syukur kerana kedua-duanya selamat dan sihat walafiat.

Pada tengahari ini Lan akan ke Sabah bagi menjayakan show di sana, namun hanya sehari sahaja di sana dan akan segera pulang setelah selesai urusan dan akan membawa anak serta isteri pulang ke rumah.

Sementara menunggu Lan pulang, Sheila berehat di hospital dahulu.

Selain isteri Lan Solo dan Nora Danish, difahamkan beberapa lagi artis lain turut melahirkan cahaya mata pada bulan ini. Editor:Anna






Demikianlah Artikel Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat

Sekianlah artikel Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lan Solo Selamat Menimang Cahaya Mata Ke Empat dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/02/lan-solo-selamat-menimang-cahaya-mata_24.html

Subscribe to receive free email updates: