JUMPA TENGKORAK MANUSIA

JUMPA TENGKORAK MANUSIA - Hallo sahabat Berita Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JUMPA TENGKORAK MANUSIA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JUMPA TENGKORAK MANUSIA
link : JUMPA TENGKORAK MANUSIA

Baca juga


JUMPA TENGKORAK MANUSIA



Jumpa tengkorak manusia



Seorang lelaki berusia 52 tahun menjumpai tengkorak kepala manusia di kawasan perumahan terbengkalai di Kampung Melayu Rasa, kira-kira jam 11.20 pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Lim Bak Phai berkata, tengkorak manusia itu dijumpai di dalam longkang ketika lelaki terbabit sedang melakukan pembersihan semak di hadapan rumahnya.

Menurutnya, difahamkan kawasan perumahan tersebut terbengkalai sejak 20 tahun lalu. Unit Pengesan Anjing K9 serta pasukan forensik polis tidak menjumpai apa-apa bukti di lokasi yang boleh membantu siasatan.

"Tiada bahagian manusia yang lain dijumpai di lokasi berkenaan dan identiti tengkorak masih belum dapat dikenal pasti.

"Tengkorak itu dihantar ke Hospital Kuala Kubu Bharu untuk pemeriksaan lanjut,"katanya.




Demikianlah Artikel JUMPA TENGKORAK MANUSIA

Sekianlah artikel JUMPA TENGKORAK MANUSIA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JUMPA TENGKORAK MANUSIA dengan alamat link https://kabarberitamalay.blogspot.com/2018/02/jumpa-tengkorak-manusia.html

Subscribe to receive free email updates: